Festen igår

Igår hade vi en grymt rolig fest här hemma
De pimplades vin (FÖR mycke vin för min del)
Tror de kommer att dröjja minst 7 v tills nästa fest för min del..
eller nja, de beror väl på om de blir nån fest när Markus fyller år...


Iallfall, det spelades rockband och singstar i sinne
Och imellanåt hann vi med att kika på Mello.
Tryckte in oss i en bil och åkte ner till Station 8..
därifrån är mycket dimmigt...:-P Men kul hade vi!
Jag och Anna började tänka på refrängen redan vid 1
och när vi kom ut var det tydligen en JÄTTElång taxikö,
jag ringde några samtal och fösökte få annan skjuss eftersom
det var grymt kallt ute!
Ringde till Markus...
men tyvärr ville inte min sovande, jobbande karl komma och hämta mej med brandbilen :-P

Så jag fick inse att jag inte skulle få tag i nån skjuss och därmed var det bara
att utan mössa,vantar,halsduk och med sliriga skor att GÅ hemmåt.
Fy fasiken vad jag frös!
Däckade direkt jag kom hem och sov riktigt bra.
Dagen efter är ju en anna sak..har väl inte mått bäst om vi säjjer så...
Suck. Vad vare jag skrev i början? Jo att det inte blir fest på ett tag...tror jag håller mej till det =)

Här kommer iallfall lite kort från kvällen:

     

     

     

     



Kommentarer
Postat av: sara

skicka mig receptet på chokladefterrätten så sviiin gott ut :-)

2009-02-09 @ 13:54:39
Postat av: Emelie Åström

Hej Lollo!



Jag tänkte fråga du är väl på din sista termin nu, läser ni sista kursen samtidigt som lärarna, som går ut till sommaren?

2009-02-09 @ 15:19:25
URL: http://astrome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0