Det biter i kinderna



Idag har jag varit en sväng på jobbet och gjort mitt för dagen i 5 timmar,
och när jag var påväg hem så drog jag riktigt in vinterluften
och vintersolen. Det är ändå jäkligt skönt ute när det är sånna här
härliga vinterdagar, även om det är snäppet för kallt för min smak :-p
 -5 grader hade väl kunnat räckt?

Hade lovat Emely att ta ut Leo på en promenad
(hunden jag hjälper till med när det behövs och när jag kan)
Så det var bara att traska hem och äta sej en värmande gröt
innan jag skulle traska ut igen för att hämta honom.
Hade tur att fick med mej sällis av Yvonne.
När vi hade gått promenaden på ca 1 timme så kändes det verkligen i
ben och rumpa att det var kyligt ute.
Nu efter att ha varit inne ca 20 min så har jag fortfarande inte fått mej värmen :-p

Resten av veckan kommer att bestå av jobb:
Torsdag kväll
Fredag kväll
Lördag heldag &
Söndag delad tur.

Yeyyyy!
But I like it,...
eller iallfall när lönen kommer

Nu ska jag sätta mej och surfa runt på pojknamns sidor för att kunna komma med förslag till Maria och Jockes minsting.
Det blir inte namnet Zion, utan det ska kommas på ett annat namn.
Namnförslag något? Något annorlunda namn tack :-)

Kommentarer
Postat av: Joe Shaver

Hmm, Shaver är fint.

2009-01-07 @ 15:34:01
Postat av: J

Kent, eller Kenneth =)

2009-01-07 @ 17:35:09
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Shaver

Jag tycker Thung Pung är fint.

Passar väl bättre till en adopterad asiat men det gäller att prioritera.

2009-01-07 @ 18:06:19
Postat av: Joe Shaver

Vill bara att du ska veta att det är en namntjuv i farten. Eller en efternamnstjuv iaf. Det andra inlägget var inte jag. Men det var ett bra namn.

2009-01-07 @ 18:27:10
Postat av: Shaver

Tänkte passa på att tipsa om min nya video. Klicka på urlen nedan.

2009-01-07 @ 18:36:56
URL: http://www.dancefloordale.com/
Postat av: Lollo

Men Shaver då...vilken opassande videoreklam på min blogg. Den var inte bra :-p

2009-01-07 @ 21:58:43
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: J

Fox är fint!

2009-01-09 @ 17:59:43
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0