En arbetslördag...

Har jobbat av min delade tur nu, såå skönt.
Bara imorron fm. kvar sen ska jag inte jobba förrän torsdagnatt.

Innan jag skulle hem och ha rast så hörde Marie av sej.
Hon var i stan med hennes lilla hjärtegull.
Så äntligen fick jag träffa deras lilla Ella.
Helt underbart söt!

Sedan traskade jag hem och började med mitt lilla projekt.
Men mitt lila projekt blev ett större projekt än vad jag trodde.
As always när jag inte fixar att göra det själv så blir det så.
Detta beror på att jag är så okunnig i vissa saker
och behöver Markus hjälp med plankor,skruvning,mätning och sånt.
Markus tycker att jag ska lära mej själv...
Men Lollo har inget tålamod och vill att allt ska hända fort, påengång.
Pang bom, klart och betartt lixom.
Efter ett tag så vart jag klar för stunden.
Det blev bla. två hål o väggen, Vad tror ni det ska bli? :-p
(Nea får inte gissa, för de e fusk :-p)



Kommentarer
Postat av: Anna

Någon sorts hylla kanske?

2009-02-01 @ 12:53:00
URL: http://ejreviskan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hello bruden...

Nu har jag gett dig en utmaning i alla fall...en liten kul grej så där och inge svårt alls...testa den om du vill =)



Kramisar!

2009-02-01 @ 20:53:57
URL: http://hem.bredband.net/lillen04
Postat av: Sandra igen

Glömde skriva att du får kolla in utmaningen på min sida :)

2009-02-01 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0