Fredag

Veckans sista "måstedag" är nu gjord, skönt.
Var uppe i skolan idag på morgonen för en tvärgruppsredovisning.
Helt världelöst, skulle vilja lägga energi på att lära mej annat.

Efter 1½ timme i skolan så drog basgrupps gänget in
till Lule stad för att do some shopping.
De blev dock ingen shopping för mej...hittade inget klockrent jag ville ha,
inte ens på VILA...Det var mest bara Maja som shoppade loss :-)
Köpte med oss lunch på bussen och gottade oss i den påvägen hem
(ja, take away sallad från symfoni :-))

Väl hemma så gjorde jag klar min och Neas kläd-beställning från Ellos,
(äntligen fick jag stilla mitt lilla shopping behov, haha)

Ikväll är det lugn hemma, Markus är uppe på ladan och spelar match
så jag kan då utan gnäll från han se på Lets dance.
Imorrn blir det prommis med Ann på fm, sen får vi se vad de blir på kvällen..
ev. att de kan bli lite wiiine ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjenis!

Trist när det är så där meningslöst i skolan, fattar inte hur de lägger upp allt ibland...men det är ju så med dessa AUO perioderna...



En ellos beställning, det har jag oxå gjort, träningskläder till mig och sen lite små plagg till Melvin =) Ska köpa träningskort på STIL och komma igång nu så man är lite mera slim till sommaren =) hoppas det nu ska gå bra...men jag är laddad och då brukar det ju går vägen...



Hoppas helgen varit bra. Vi ses kanske snart nån dag, hör av dig om du vill ha besök på skolan =)



Kramis!

2009-01-25 @ 15:06:50
URL: http://hem.bredband.net/lillen04
Postat av: Anna

Ja låten är helt underbar. Hälskar när han bara damdidamar. Jag älskar robbie, han är lovley!

2009-01-26 @ 22:13:15
URL: http://ejreviskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0