Fredag

Nu har det kläder från Ellos, detta behåller jag denna gång...


     

Idag har jag dragit mitt lata ass ut på en promenad
och de var riktigt skönt faktiskt, även om solen gärna kunde få komma fram!

Under promenaden ringde Charlotta från vikariesamordningen och
tyckte jag skulle komma och jobba delad tur imorron på Tor...
Hade sett att den turen låg ute på nätet under morronen, men jag kände
att det skulle vara skön att vara ledig under hela Lördagen, så jag tackade nej.
MEN....efter att ha promenerat ett tag och funderat på för och nack delar med att även jobba imorron
så var det mest fördelar som ploppade upp, så jag ringde upp och tackade Ja iallafall.
Så nu blir det jobb ikväll, imorron delad-tur och söndag morgon.
Så går det när man är sniken om pengarna = jobb jobb jobb ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0