Nu äre 2009

Yes jag gled igenom och överlevede nyårskvällen lätt.
Jag och bror Samuel craschade mammas och pappas nyårsfest i Bergsbyn
med deras kompisar eftersom Markus ändå jobbade nyårsnatten och jag och bror skull ändå upp å jobba idag.
Men det är lätt värt det = lagat god mat och många skratt.
Gubbarna som har hängt ihop sen de var ungdomar drar alltid många roliga historier från när de var unga :-)
Åkte hem strax efter 00.30 och däckade sedan i sängen.

Vaknade dock efter några minuter (kändes det som) när väckarn ringde kl. 6.10 och tyckte jag skull kliva upp.
Masade mej till jobbet och jobbade 5 timmars storhelg.
SOLEN lyste idag (hör och häpna) när jag gick hem så jag skickade iväg ett sms till Yvonne som stod nästan startklar och var oxå sugen på en långprommis i solen. Skööönt, men liiite kallt.

Sen idag blev det en sväng på solbacken, matlagning och sen slött i soffan framför de sista vänner avsnitten.
Både jag och Markus lyckades lura i soffan.
Dock somnade han in när jag satt och skrev detta inlägg så han fick en penna kastat på sej.
Han påstår nu att jag har satt standarden för ikväll....
så jag anar att jag inte kommer att få det lätt om jag vill sova före han ikväll :-p

Kommentarer
Postat av: alex

Ja det stämmer bra jag bor längst upp på 8an. Världen är inte särskilt stor ibland. God fortsättning på det nya året!

2009-01-03 @ 14:43:36
URL: http://islandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0