Tisdagen i övrigt

I veckan byter de dörrlås i föreningen så idag kom de och bytte hos oss, så nu är den huuur lätt som helst att vrida på!
Nea kom by idag så vi satt och började skriva på vårat PM inför examensarbete.
Skönt att ha kommit igång!
Sedan gick vi ut på 1 timmes promenad i den friska luften!
När jag sedan kom hem damp detta ner i brevinkastet:

  

Det var bara att tacka och bocka Leos husse och matte för presentkortet
(Leo = hunden jag är dagmatte åt nångång i sänder, mer sänder..)

Nä, nu måste jag gå och skölja ut toningen ur håret,
sen blir det att åter hitta en skön ställning och fortsätta läsa ur den spännande boken..
Snart är jag klar Miriam, snart...har läst typ 2/3 nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0