Torsdag

Denna dag har bara flygit iväg, kanske de beror på att jag sov till 12?
Var ju ute och jobbade natten mot idag.
Det blev en h-vetes natt. Vi satt knappt en lugn stund under natten,
och när vi väl gjorde det så hade min kollega svårt att sitta still.
Jag tror aldrig någonsinn att jag har haft sååå lite tålamod kvar
i slutet av ett pass såsom det var imorsse när jag gick hem.
Suck.
Tycker faktiskt lite synd om Markus så måste ha stått ut med mitt
dåliga humör idag. Förlåt ;-)

Imorron vankas det redovisning första passet,
sen så åker vi in till stan för äta go`sallad på Symfoni
och även hinna med en shoppingtur i Lule innan vi åker hem
och tar helg. En välförtjänt helg.

Ann och Håkan har precis kommit till stan, de var förbi här en sväng innan de gick upp till ladan.
Efter en stund ringer Håkan och undrar om Markus vill komma
och se matchen med dom, för de har en biljett över.
Så han tackar ja och traskar dit = jag blev själv = ska sätta mej och se nyaste 90210

Så mycke roligare än så blev inte detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0