Torsdag

Idag masade vi oss upp till Lule för att ha en redovisning.
De gick bra, våran var lätt roligast :-)
Nice att vi bara planerat ihop oss om den i ca 2 timmar innan den blev klar
(när det egentligen var en 2½ veckas jobb med den enligt poängen :-p)

Har även varit iväg och tagit första sprutan av tre till vaccinet Twinrix.
Det var inte alls nå farligt, förstår inte vad jag tjåpat mej för.
Det är ju fasiken värre att bli stungen av en mygga :-p



Efter det blev det mycke roligare när vi drog iväg till byn för att fira att pappa fyllt år.
Blev god mat och mycke tjatter...ja även en del hockey för grabbarna.

Nu = sova = jobba imorron = upp kl 6.08

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja, det är vattenskadat så bostadsrättföreningen lejer hehe kommer bli kanon!

2009-01-15 @ 22:19:41
Postat av: Cilla

Ops de va ja!

2009-01-15 @ 22:20:22
Postat av: Nisan

Ja men du de kan vara så ibland att man är pigg som fasen och detta var en av dessa dagar för mig. Dessutom har vi inte kunnat snacka om vissa saker den senaste veckan.

Men så skönt att de inte var farligt alls att ta sprutan.

2009-01-17 @ 09:47:11
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/
Postat av: Nisan

Ja jag önskade med att jag hade varit trött så att jag kunde sova. Dessutom har vi inte kunnat snacka om vissa saker den senaste veckan så de var våran chans att prata på bussen.



Skönt att de gick finemang att ta sprutan

2009-01-17 @ 09:49:02
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0