Lista

Jag blev utmanad av Anna

8 favoritprogram
One Tree Hill
Desperate Housewives
CSI
GossipGirl
Criminal Minds
Vänner
That `17s show
90210

8 Saker jag gjorde igår
Skrev PM med Nea
Hämtade ut H&M paket
Fick lingonsylt av mamma
Myste med Markus
Gick en promenad med Nea
Slösurfade på nätet
Läste ur en spännande bok
Gjorde tacopaj

8 Saker jag ser fram emot
När den här förbannade, ointressanta kursen vi läser nu är slut!
När exarbetet är klartochbetatt!
Thailandsresan i april
Basgruppsfesten
Skaffa barn
Gå ut skolan
Flytta till hus
Bli vuxen ;-p

8 Favoritplatser
I sängen
På en sandstrand, när det är soligt
I soffan
Vid middagsbordet hos mamma och pappa
I Markus famn
I dimman ;-)
I Övik
Vid älven under sommaren

8 Saker på min önskelista
 Ny kamera
 En bäbis
 En förlovningsring ;-)
 Massa pengar
 Ett stort och fint hus
 Att tiden ska gå fort fram till sommaren (dock inte på Thai semestern :-))
 En bil
 Ett långt och lyckligt liv :-)

8 Personer jag utmanar
Jessica
Maria J
Miriam

Lina
Ann
Ida
Sandra
Fredrik



Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0