Äntligen är solen och värmen tillbaka..för att stanna?

Har haft en underbar dag idag!
Fick mej nåra timmar sömn på morronen
efter att jag hade jobbat inatt,
sen cyklade jag iväg och träffade
min fina vän Annette,
vi traskade ner till Bergsbykiosken
för att äta glass.
Jag testade en "bergsbyn-special" (kulor och mjukglass)
Sedan satt vi vid älven resten av dagen, pratade och bara njöt.
Annette åker tillbaka till 08-landet imorron,
men kommer tillbaka redan nästa helg när hennes syster ska gänga sej =)

 



Hann med att svänga förbi hos MaPa innan jag cyklade hem
och delade en god midda med sambon.
Här hemma är det lungt ikväll, både jag och Markus
har jobbat mycke på sistone nu, så det blir film & soffan ikväll.

Imorron hoppas jag på en skön dag med sambon...
frågan är bara vad vi ska hitta på att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0