De senaste

Häromkvällen var vi med Johan och Louise och hälsade på
Jocke, Maria och barnen i en stuga utanför Boviken.
Hade en mysigkväll med kanonväder och god mat.
Här e lite bilder från kvällen:

     

 

Igår så fick jag äntligen träffa Nett igen, hon är hemma i 3 veckor! Tjooho!
Vi tog en promenad med Frodo i byn, men när vi hunnit 1/3 bestämde
sej himmelen för att öppna sej och vräka ner en massa regn.
Vi gömde oss under ett träd när de värsta skyfallet varade,
sen traskade vi hemmåt.
Kvällen spenaderas med Markus och jag, Nett och Karins föräldrar i Bergsbyn.

     

Inatt går jag ut på ett vak och slipper
därmed turen  jag skull ha jobbat imorron =)
Då vankas det förhoppningsvis sol och sen trästock med Nett,
det blir Mikael Wiehe & Miss Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0