En helg i 3hörningssjö

Har inte haft tid att sätta mej ner och skriva om den galna helgen förrän nu,
men här kommer en liten sammanfattning för er som är nyfikna.

I fredags åkte jag och min vän Victor ner till 3sjö för att träffa
Ann och Håkan i stugan ute vid sjön.
Efter lite besvär att hitta vägen i inlandet så kom vi fram.
Fick en god middag och sen kom Koff, Mät och Fruppe inkörandes från Övik.
Jag och Ann tog en rätt så lugn kväll och hann catcha upp lite medans grabbarna ölade på en bit in på natten.
Kvällens:
Håkan: "Lollo kan du lova att bada topless imorron"
Jag: "Jadu Håkan,...om du lovar att bada med badbyxorna på så" :-p

Lördagen började med sovmorron och förberedelser
inför dagen/kvällen/natten/morgonens fest.
Gjorde jordgubbstårta med färdiga chokladbottnar (ATT rekomendera!)
Under dagen droppade Andersson, Bini, Henke, AnnaKarin och de blivande föräldrarna Johan och Johanna upp.
Det börjades med vin, silllunch, snaps, tårta och mer vin sen så var festen igång!
Under kvällen hann vi med lite lekar, de började med en frågesport.
Sedan blev de andra slags fyllelekar =)
Efter ännu mer alkohol så tändes bastun igång.
Så då vankades det en het bastu med massa hel och halvnaket och massa dopp i sjön.
När vi var less på det så fortsatte festen uppe vid stugan med dans, mys och kramkalas.
Festen fortsatte till kring 6 på morgonen.
Och jag lovar att klockan kändes då inte mer än 3 på natten! Tiden hade lätt sprungit ifrån oss.
En del somnade fortare än andra av olika anledningar som av kalla fötter, snarkningar och nattaprat.

Dagen efter var seg, de flesta var trötta och slitna med glada att festen blev så lyckad.

Vi var så nöjda över festen så nu styrs det upp en extrafest i 3sjö i slutet av Augusti!

Delar med mej av lite bilder som togs under helgen:

 

 


     

     

     

     

 


Tack till den tokiga och fina värden Håkan och den helt underbart söta värdinnan Ann 
för en yber trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: ak

Och jag längtar ihjäl mig till nästa fest:)

2009-07-18 @ 18:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0