Ett litet garv...

När vi var nere i 3 sjö häromhelgen så hade Håkan och Henke
fixat till en frågesport.

Detta var min fråga:

Lovisa "Lollo" Eriksson, stegar hem efter en mycket blöt kväll på krogen.

Inser att det bara finns kaviar i kylen, då Markus den slarvern glömt att handla.

Nu står hon inför ett mycket avgörade val. Hon MÅSTE nämligen välja nåt av

dessa alternativ för att inte avlida av svält.

1. Rotar i kattlådan och hittar några klumpar som ser någorlunda näringsrika ut.

x. Äter upp stoppningen i Markus Canada Goose jacka och hoppas att det

finns spår av gåskött i den.

2. Tömmer kaviartuben och äter upp en ett A4A foliepappersark.


Vad tror ni mitt svar var?


Bjuder på en klassikerlåt i 3sjö:

 

Nedräkningen har börjat till nästa 3sjö fest  som går av stapeln i Augusti! :-)

Kommentarer
Postat av: Ann

Lasse B - Han tog av sig sin kavaj... Na na na na na na na na... =)

2009-07-20 @ 20:43:19
Postat av: Maria. J

hahaha va fan . Ja trodde man skulle få svaret efter låten. . . din lurfia! :P Jag tror du åt upp gåsjackan. :P hahahaha ja tro det skulle skära väl mycket i halsen av foliearket. . å det första alternativet hoppas jag var HELT otänkbart för dig. annars bli ja lite rädd. . :S



PÖSS PÖSS

2009-07-21 @ 00:08:49
URL: http://loveflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0