Häng med Annette

Efter jag övertalat Annette med:
"jamenvisst, det går absolut att fara till stranden idag, ser du inte; solen skiner idag!?
(som den int gjort på typ1 vecka så jag var överlycklig:-p)
så drog jag och Nett våra, numera vita kroppar till Boviken.
Det blåste lite kallt i Boviken. Vi härdade ut ca 30 minuter, sen gjorde vi om våra dagsplaner.
Köpte en sen lunch på ICA och satt oss på bryggan vid älven.
Sedan traskade vi runt hälsans stig (1 mil)
När vi sen väl kommit tillbaka så insåg vi att
vi måste ta igen de kalorier som vi nyss promenerat bort,
så det blev en mjukglass =)

 

Nu väntar jag på att middan ska bli klar,
sen blir det att nanna en stund
innan jag beger mej ut för att jobba natt 1 av 2
Jag längtar redan till onsdagmorron när nattpassen är gjorda :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0