Party..all night long

Förstår inte vad som har hänt med mej?
Imorrse kom jag mej int isäng förrän halv 6.
Har jag blitt en sån festprisse att jag orkar med att vara
vaken så länge? :-p
Nä, de måst nog bara vara nått som bara råkat bli nu på sistone.
Skärpning Lollo,isäng i tid nästa gång =)

Igår var det fest hos Lena, blev en mycke rolig fest och
en rolig utgång på station 8.
Blev som sagt sent innan jag kom hem när vi först
var en sväng hos Jonas, sen en sväng hos Micke,
innan jag och Kalle tog oss en lång pratsund ute i kylan

Lite bilder från kvällen:

    

     

   

  

 

Kommentarer
Postat av: Grannen som hälsade...

Hej!

Du och Kalle ser ju ut och vara i toppform på sista bilden! Du får gärna ta bort bilden där jag är med eller beskära lite lätt...



2009-07-21 @ 09:46:10
Postat av: Lollo

Hej!

Absolut, toppform var nog ett bra ord =)

Självklart kan jag göra det, bara jag fattar vilken bild jag ska ta bort(?)..äre daggen som skrivit komentaren om att ta bort en bild?

2009-07-21 @ 10:42:55
Postat av: Grannen som hälsade...

Japp!

Trodde du skulle förstå det efter vårt samtal under kvällen med tanke på namnen! =)

2009-07-21 @ 15:34:16
Postat av: Lollo

Nu är bilden borta =)

Jag hade väl mina aningar att det var du..

vårt samtal? Hmm...kan du friska upp mitt minne vad vi pratade om?

..för jag tror jag lämnade mitt minne i Lenas stora vinglas :-p

2009-07-21 @ 16:15:46
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0