En bra dag

Idag har varit en riktigt bra dag,
en såndär dag jag har längtat efter länge...
en sån dag där jag är ledigt, bestämmer helt över min egen tid och kan göra vad jag vill,
och det är inte underskattat!:-)

Var meningen att jag, Maria och Anna skulle göra stan osäker efter lunchen,
men bägge tjejjerna blev utkallade på jobb, så de blev bara Anna som hade tid
med mej och stan en stund innan hennes jobb kallade på henne.

Fyndade på Hansen`s nedervåning,
hittade en klänning och byxor för 150kr
(som egentligen skull ha kostat typ 800kr tesammans. Värt)
Fick även med mej; sockar, underkläder, hudkräm, hårtoning
Var även snäll och fick med mej en present hem till gubben ;-)
Hann även med att träffa min frisör för att köra en klippning på luggen.
Och sen de bästa av allt så fixades alkoholen inför lördagens partaj! :-)

    

   



Hem och fixa mat - blev en jättegod lax, värmd i ugnen.
Bror Samuel kom förbi och lånade en maskin av Markus
Och nu har jag nyss pratat med söta Ida.
Ikväll blir det lungt,  surfing på nätet och TV slöande skull jag tro.

Imorron åker jag och Nea upp en sista gång til Lule för att titta på en opponering
och göra klart och registrera våran C uppstats, finnaly!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0