En liten överraskning

Vaknade imorrse av att Leo stod vid sängen och höll på med nått i garderoben...
jag viftade med handen och han backade några steg...
Men 3 sekunder efter stod han på samma ställe och levde om,
jag tittade då upp på vad han lekte med och såg nått brunt röra sej i ena hyllan...
jag funderade ett tag tills jag skrek till:
-"Markus, va fan är det där, vad van äre där som rör sej i garderoben!!??!"
Gubben vaknade då till med ett ryck och tittade lite yrvaket upp i garderoben

-"öhj..men va fan, de är ju en EKORRE!"
Herrejävlar! Jag flög då upp ur sängen och skrek:

-"Men hur fan ska vi får ut han, hur fan kom han in?!, Markus gör nått, hur fan ska vi göra!...
men vänta..jag måste hämta kameran!...Markus hur gör vi, du måst ju ha nått på händerna så han inte biter dej..."

Ja shit...ni kan ju säker tänka er hur det lät...

Fick iallfall nåra bilder, sen försökte Markus få fast i han i nåra minuter tills han lyckades få tag i han, utan att blivit biten av ekorrjävelungen, han åkte ut på samma sätt som han kom in: de öppna fönstret!
När ekorrjävlen väl var ute på väggen igen så blev han attackerad av
småfåglarna som tyckte att där hade han inget att göra.

Imorron äre jag som tar kontakt med fastighetesskötaren.
Fy fasiken, man vill väl kunna sova med öppet fönster utan att få in en ekorre
(kan tänkte oss att förmodligen finns det fågelägg nånstanns uppe på taket
och det var därför han var där och klättrade)

 

 

Kommentarer
Postat av: sara å tobbe

hehe, så gullig! vilken upplevelse :-)

2009-06-21 @ 11:58:55
Postat av: anna

HAHAHA! Det är bland det roligaste jag hört. hahaha.

2009-06-21 @ 20:03:13
Postat av: Sandra

Oj då det var ett lsutigt besök i garderoben =) inte undra på att katten tyckte det var nått skumt med garderoben. Tur ni fick ut den och att den inte blev aggressiv, dom är som inte att leka med dom dära.



Fina bilder från midsommar, hoppas ni hade det bra. Själv hade vi mycket trevligt, dock lite väl tråkigt väder. Men god mat och trevligt sällskap gjorde ändå kvällen lyckad, och en massa gott att dricka så klart oxå =) hahahaha!



Kram och jobba lugnt.

/Sandra

2009-06-22 @ 11:28:15
URL: http://hem.bredband.net/lillen04
Postat av: J

Men vilken sötnos =) Tur att ni hade katt, annars hade ju ekorren kunnat bosätta sej där mycke länge =) Sandra hade ju en orm i väggen en gång som katterna hittade åt, dom är inte så tokiga dom där kissemissarna ändå, snart kanske de ersätter hunden som vaktdjur =)

2009-06-22 @ 14:59:11
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: viktoria i norr

2009-06-23 @ 18:46:54
Postat av: viktoria i norr

Sorry, råkade skicka tom kommentar. :)

Hyffsad chock ändå, ekorrar är söta - i naturen!



Sv: Jag gillar barn, som jag känner. Inte andras, haha.

2009-06-23 @ 18:49:25
URL: http://utanintresse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0