Fiske

 Igår åkte jag och sambon iväg till Fraukälen, där hans farmor har stuga.
Jag tampades uppe i det gamla grönsakslandet
med mygg och knott när jag letade mask,
så jag längtade verkligen ut på vattnet där flygfäna är liiite färre!
Puttrade över sjön för att komma in bland vikarna där vi gled runt hela dagen.
Det var så härligt och vi hade strålande sol!
= vi fick oss en härlig bränna :-)
Drog upp några gäddor och en liten mört under dagen,
fick även se 2 svanar, 2 älgar, en ankfamilj
och några fiskmåsar..de jäklarna små attakerade oss
(när vi förmodligen var alldelles för nära deras bo)

Här kommer lite bilder från dagen:


   

    


   

Kommentarer
Postat av: Storfiskarn

Fina fisken!!

2009-06-26 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0