"För yngsten har tagit studenten"

Lillebror, alltså den yngsta av mina två bröder har tagit studenten idag.
Lill-Danne är inte så liten längre!
Shit, vad åren gått fort.
Det är 7 år sen jag tog studenten, 7 år!
(helt galet när man minns det som de var igår)
När vi idag satt inne i kyrkan så fick jag många gånger rysningar 
och de tårades lite i ögonen..
när jag mindes tillbaka på min tid som student.
Jag minns väl tillbaka att vi hade väl kanske inte världens bästa klass,
men ändå många goa`individer som fanns i den :-)
(Dock får jag ju faktiskt ta examen bara om ½ år och de e grejjer det!)

     

Danne verkar ha stormt trivts i sin klass
och han var faktiskt deppad för att det är över.
Bror blev förövrigt hyllad på scenen på torget
med en egen "sång" innan klassen körde deras
egen klassiker "högen på Nisse P"

Tiden går jäkligt fort hörrni...
Det är mycket jag skulle vela göra om sen stundenten,
både för att göra om det på samma sätt och
för att göra en del saker på ett annorlunda sätt :-)


Kommentarer
Postat av: viktoria i norr

Nej, de är inte skyldiga till det köpet, de köpte det på stapelvägen. Togs bort från hemnet för några dagar sedan..

2009-06-11 @ 19:10:55
URL: http://utanintresse.blogspot.com
Postat av: viktoria i norr

Jag har inte varit dit och sett det, men jag städade trapphusen mittemot hela vintern, så jag vet vilket hus det är.

Syster brukar ha ganska omfattande planer med sina hus, vet inte hur det är med detta.. :)

2009-06-11 @ 20:06:58
URL: http://utanintresse.blogspot.com
Postat av: Hanna

Det fanns 3 st bumlinglampor i en utbildingslokal lite ovanför i skogen. Det är höga bumlinglampor på fot. 2 gula och en röd. Jag frågade han som hade utbildningen med oss och han sa att jag var tvungen att prata med nån chef.

2009-06-11 @ 20:14:05
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: J

Cheers =)

2009-06-11 @ 22:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0