Klassfesten!

I Lördags hade vi, 83:orna klassfest. Fest för att de var 10 år sen vi gick ut 9:an.
10 år sen! Shit va tiden går fort. Dagen och kvällen blev helt underbar. Fantastisk rolig!

Mötte upp Karin och Annette mitt på dagen för att vi skulle få lite egen tid och hinna
prata igenom en massa som vi annars inte gör på telefon.
Många skratt och roliga minnen såklart =)
Gjorde en lunch, drack lite vin och gjorde oss klara innan vi for över till Sofie.

   

   

Där mötte vi upp några andra partysugna vänner.
Det dracks, skrattades, snusades på 8v och 3 dagars bäbisar!
Och bara alltmänt hade en upp-peppande förfest innan några föräldrar
hade fått äran att köra in oss till stationen.

   

     

På S8 blev det många kära möten, en del lite mer kära än andra :-)
De bjöds på mat, fotografering, alkohol, bra msuik och sköna människor.
De 6 timmarna som vi spenderade där inne gick otroligt fort och
sen var de dax för nattamaten..som åts på frasses
(vem går på frasses numera, tydligen vi...?!)
Sen tog det typ 2 timmar att promenera hem med en vän, pga
ett påhitt om att gå upp på  vitbergs (nejnej, hann aldrig så långt :-p)
Kvällen avslutades vid 5 tiden.
5 tiden! Vad äre som händer? Andra gången på ett tag som jag kommer mej isäng så sent.
Nä, skärpning, nästa gång blire direkt hem från krogen :-p

     

     

   

   

Nämen sammanfattningsvis så var det en fantastiskt rolig kväll som jag gärna gör om
nästa gång oxå, och då snackar vi 20års jubileum..(snart är vi där!)

Kommentarer
Postat av: Krille

Hehe gokvällen! :) Fan va kul det var! Schysst kort där på jag och Victor :P Minns juuuust så pass du tog den :P



Men du... upp med alla kort på Facebook och tagga! :D Jag gjorde det med mina kort jag tog med mobilen :P haha

2009-06-08 @ 15:22:49
URL: http://www.nyqa.se
Postat av: Lena

Hej, tack för en trevlig kväll! Vad är jag skyldig för vinet? kram

2009-06-08 @ 15:49:00
Postat av: viktoria i norr

Helvete så snygg man kan vara. Inte tråkigt! STRIKE A POSE!

2009-06-08 @ 16:40:22
URL: http://utanintresse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0