Måndag och ännu en vecka

Äntligen är det måndagkväll och jag har endast 2 halvdagar kvar att arbeta innan jag är ledig några dagar,
känns så otroligt skönt att mina mastodontpass snart är över!

Har under helgen även hunnit med att haft lite trevligt oxå =)
*Grillmidda med fotboll på freda.
*I Lördags åt vi med några vänner, de andra drack åsså spelade vi kubb ihop
Och YESYESYES, tjejjlaget bestående av jag och Minna kickade as och spöade de tre killarna!
Vilket innebär att Victor ska springa naken..(som om de kommer att hända!? ;-p)
Sedan drog de iväg på mer fest och jag letade åt sängen..
*På söndag fick jag mej äntligen lite strandliv på mina lediga timmar mitt på dagen.
De blev beachning och doppning i Boviken, sååååå skönt! (uppe på land iallafall..haha)

Idag har vi spenderat eftermiddagen på LBhus i umeå med en säljare.
Så nu lutar det mer åt ett hus som de tillverkar. Kolla in det här




VICTOR: skriv in så jag vet hur jag kommer åt din twitter äru snäll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0