Opponeringsdagen!

Igår var vi upp jag, Nea, Anna och Maria för att göra våra opponeringar och få vår opponering på c-uppsatsen.
Vi var alla rätt nervösa, mest för att vi inte visste vad vi skulle förvänta oss skulle kunna hända under seminariumen.
Så det var tur att vi kunde stötta varandra under hela dagen =)
Men vi alla klarade oss med bravur, var mest små saker vi skulle ändra på.
Så det var såklart onödigt att ha varit nervös :-p

Marie var förbi på skolan med sin söta lilla dotter Ella och då kom såklart kameran fram
som jag råkade ha med mej =)

   

Igårkväll när vi la oss kändes det som om en sten hade ryckts bort från bröstet,
andningen var lättren och hjärnan arbetade inte på högvarv =
Opponeringen var över och sommarlovet är i sikte.
På torsdag ska vui upp en sista gång innan sommarlovet
och det ska bli såååå skönt!!!

Nu ska jag ta tag i städningen som har fått legat på andra plats alldelles för länge pga
uppsatsen och arbete.
På med musik och upp å städa.
Faktiskt så har jag längtat efter det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0