Trevlig midsommar!


HHejhopp!
Det har redan hunnit bli självaste midsommar..
..fast jag tycker att sommaren knappt har börjat,
så därför kan jag inte riktigt inse att de faktiskt är midsommar redan.

Min dag kommer att bestå av arbete mellan 12-20,
sen drivar jag iväg till Skeåhamn; därTobbe och Sara
bor för att möta upp dem och de andra glada midsommar firarna.
Det blir god mat, vin och säkerligen nå lekar eller dylikt.
Det blir kanoners.
Jag och Markus har hyrt in oss på en sovplats hos dom,
så på lördag har vi beställt båthämtning av killarnas
pappa ut till deras stuga i bredskär.
Så där tänkte vi njuta av solen under lördagen.
I like it!

Hoppas ni andra oxå får en underbar midsommarhelg!
(även Maria och Anna som oxå ska jobba ;-))



Kommentarer
Postat av: viktoria i norr

Men tjejen, du mååååste lära dig. Skehamn, inget Skeåhamn. Skelleftehamn,helt utan "å". :)

2009-06-20 @ 16:29:21
URL: http://utanintresse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0