Lördag!

Idag har jag och Markus haft grillpremiär här hemma.
I just say it, mumma!
Nu "laddar" jag för att fara på jobbet och göra ännu en natt..
Ojojoj, jag längtar redan till om 12 timmar när jag är hemma igen
och kryper ner i sängen.
Grabbarna sitter här dricker öl, småpratar och ser filmklipp.
Det e nått jag hellre skulle kunna göra, fast med ett vinglas i handen.
Fan va nice.

Räknade ihop timmarna jag kommer att göra på jobbet denna månad;
De blev ca 100 timmar.
De e fan rätt så bra, spec om man tänker på att jag hunnit med
att gå nästan heltid på praktiken oxå.

Men vet ni vad jag behöver?! = semester.
Skönt att de bara är 10 dagar kvar innan vi åker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0