Lörda`nöje..

Gissa vad jag gör en Lördagkväll som denna?!
Joorå, jag har det roliga nöjet att tvätta kläder...
(medans Markus är på lagfest, finns det nån rättvisa i världen!? :-p)
Har haft så fullt upp de senaste veckorna så de lediga tvätttiderna har inte
passat mej, så de fick så lov att bli ikväll...Ball.
Har ju jobbat idag, 9 timmar...ännu ett Ball,
skyndat mej hem, kastat i första tunnan tvätt, värmt mat i micron, tagit fram saker jag ska packa ner i resväskan,
bylsat på mej  ytterkläder och gått upp till brandstationen, hittat bilen i snöovädret, sopat av snön från bilen, kört till ICA, kört hem, ner i tvättstugan igen, upp i lägenheten och strykigt..ner i tvättstugan...osv.

Ja! Jag förstår att ni inte orkar läsa vad jag skriver, orkar knappt tänka på det själv.
Egentligen vill jag bara ta en dusch, ta med mig ett glasspaket och krypa ner i sängen
och mer än gärna skruvat BAK klockan en timme ist för en timme fram som vi egentligen ska göra :-/
Fan, Jag vill ha semester nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0