Måndag-snöar, igen!

Tog bussen till praktiken idag.
Trodde fan att bussen skull missa mej
eftersom det var en bamsestor snöhög just innan busshållsplatsen.
Så jag ställde mej nästan utan på gatan, bara för att den skulle se mej och inte susa förbi.
Jag hade tur, busschaffisen såg mej och jag fick åka med =)

Dagen gick jäkligt fort och efter jag slutat åkte vi på husvisning, våran första änsålänge.
De var kul och intressant! Och tillråga på allt ett fint hus =)
Åkte sedan vidare och kikade på ett annat hus i Kåge, de hus som jag redan kikade på i fredags.
Men där sa Markus Nej, så de huset blir inte ens att fundera över, mycke pga att de var direktverkande el.
Men de är supermysigt inne i huset, säjj till om ni är intressarade av att veta vilket det är, för de vill gärna visa huset =)

Här hemma är det annars rätt så lungt, bara Leo som har nå tuppjuckrejs
här hemma mellan sovrummet och vardagsrummet.

Imorrn`bär det av till Lule med Nea för att träffa vår handledare till exarbetet,
sedan blir att jobba under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0