Mellofinal!

Jobbade på fort ikväll på jobbet så vi skulle hinna se lite Melodifestival final i slutet av passet.
Sarahs låt är helt underbar, snacka gåshud!
Många andra låtar är även medryckande,såsom EMD & Alcazars...
MEN jag måste säjja såsom många andra att ;"skönt att inte Ugglas vann"
(klarar inte av hennes kroppsspråk osv)
MEN, (igen)..opera divan som vann?!
Spännande. Otippat? (tydligen inte enligt oddsen)
Tror dock att hon har större chans än exempelvis Måns att
klättra högre i placeringarna i Schalagern eftersom den är så pass annorlunda.
Visst, många svenskar diggar Måns, även jag. Men sånna där låtar som han sjöng
är lite för slätstrukna på nå sätt och sticker inte ut.
Ska bli intressant å se hur de går i Moskva.

När jag kom hem möttes jag av grabbfest här hemma där de drack öl och såg Mello,
för ett tag sen drog de dock vidare.
Så nu är deras fest undanstökad, jag duschad och ska nu ta fram lite glass,
sätta mej i soffan och se TV och bara njuta av att jag är ledig imorron =)

Kommentarer
Postat av: anna

Ugglas är guld värd lollo. Bara så du vet =)

Måns borde ha vunnit, så är de bara. ler

2009-03-14 @ 23:33:27
Postat av: hanna

Jag måste hålla med dej, jag ber om ursäkt för att jag kallade dagen för vinterdag. TACK VÅREN FÖR ATT DU KOM!!!

2009-03-15 @ 16:49:51
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: hanna

Min bror har ett program till datorn som omvandlar bilder till pärlplattor. Ska köpa ett eget kitt och egna pärlor så jag kan göra fler pärlplattor. himla kul var det. Ska lätt börja göra doptavlor och presenter till allt och alla=)

2009-03-15 @ 19:16:19
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0