Pluggetyplugg

Idag har största delen av dagen spenderas framför datorn -pluggandes.
Var hos Nea och skrev på C-uppsatsen hela förmiddag och vi var så duktiga.
Nu väntar vi bara på ett OK från vår handledare att få skicka ut vår enkät, men hon e seg på att svara på mail idag :-/

Efter att ha smällt i mej lite lunch satt jag och skrev på examinationsuppgiften för denna kurs,
samtidigt som jag drömde mej ut i solen och surfade runt på hemnet.se, minst 20 gånger idag bara...

Matlagning, lite slött i soffan och sen väntade en härlig kvällspromenad med en  söt Sandra.
Det blev mycket att uppdatera eftersom vi inte setts på länge, blev framtidssnack, nusnack,
Thailandssnack och mycke garv. Tack vännen, de gör vi om så snart jag bara kommer hem från Thai =)

Idag plockade jag upp resväskan och massa sommarkläder från källaren.
Nu ska det börja packas och planeras- bara 5 dagar kvar innan avresan till Thailand! 
Tjoooohooo vad jag längtar efter värmen och ledigheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0