Sista dagen...

Har nu avverkat sista dagen på min VFU
Känns trist, men ändå på nå sätt skönt att tiden gått fort =
snabbare till Thai-resan.

Igår hade personalen gjort sej till å bjöd på paj-lunch.
Och idag var de min tur att göra mej till med en present och kaka.
Kändes alldelles vemodigt, tråkigt och de gjorde nästan ont i hjärtat
att säjja hejdå till alla idag, även om jag vet vi kommer att träffasoch höras igen.
Jaja, har som ni alla förstått haft en helt underbar praktik och hoppas
att jag hamnar på ett sådant ställe när jag ska ut å jobba på förskolan igen :-)

Ikväll så har vi annars varit och kikat på ett hus på MB, men de var inget för oss.
Drog sen vidare för att kalasa i Bergsbyn för bröderna, men tyvärr hade Samuel blitt
magsjuk så vi fick inte fira han, stackarn...

Imorron äre lunchdejt med Camilla och sedan jobb nåra timmar som gäller.
Och sen de jag längtat efter länge nu: visning på huset i Kåge
Nu = mys med Markus.

Nattinatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0