Söndag

Är lite halvsliten idag efter att ha jobbat inatt och hjärnan gått på högvarv
sendan igår när vi var och tittade en andra gång på huset på Jössgatan i Kåge...

Men nu känns det bra, sambon och jag har kommit överrens om att säger min
magkänsla att jag inte vill bo på Jössgatan så måste man lyssna på den
.
Så vi kommer att meddela mäklaren att vi vill leta vidare efter andra hus.
Skönt, nu har klumpen i magen försvunnit och jag känner mej lättad.

Så nu börjar husletandet igen efter andra objekt och vi har redan
funderingar på andra hus. Lovely.

Dagen kommer att spenderas inne, stöka undan och grejja på
innan Markus kommer hem och de blir middag och sen
ska vi fara och hälsa på Jocke, Maria, Kian och lilla Mille.
Trevlig söndags nöje innan nästa vecka börjar om =)

Kommentarer
Postat av: hanna

Va bra att ni inte skyndar för mycket med husköpet så att det blir fel. Lita på magkänslan så hittar ni nog erat hus när det är dags.

2009-03-09 @ 16:45:47
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0