Tisdagen snart över...

Har idag varit upp på skolan i Lule,
vi har berättat för varandra vad vi jobbat med på våra
aktivitetes/lektions serier under praktiken....värt?
Nja, kan väl inte påstå det...kanske var värt 10% av tiden vi var där, högst.
Man har mycke krav på lektionerna när man åker så långt till skolan vill jag lova
och under dessa snart 3 år är det inte många lektioner som har känns "värda" att åka upp till.
Men iallfall så var det skönt att Nea kunde köra idag så vi kom hem rätt så tidigt,
och så var det sova som gällde för mej.
Tror jag  fick ca 2 timmars sömn. Ska nämligen ut och jobba natt snart

Så nu blir det hejdå, ska kramas lite med Markus innan jag beger mej till
Kicki och sen åker ner till jobbet..

Hoppas ni får sova gott inatt..,
har ni lite å göra äre bara att skicka ett sms, för jag lär vara vaken ;-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0