Vårsolen har infunnit sej över Skellet



Efter att ha mått halvrisig inatt och på morgonen tog jag mej upp för att
möta vårsolen och slasket ute.
Bestämde dejt med Annette i Bergsbyn, så jag tog bilen och drog iväg.
Tog oss en härlig promenad förbi Sofie och kikade in deras hus, träffade även på gravida Malin
som bor alldelles granne med Sofie.
Kramade Annette hejdå, som i afton åkte tillbaka till Stockholmo :-/
Slaskade sedan iväg med bilen för att hälsa på mammsen och pappsen en tväris.
Satt ute en stund på trappan och bara mös i vårsolen.
Sista anhalten för dagen blev  broarnapromenad med Miriam,
huuur skönt som helst! Helt underbart!
Har ätit middag med sambon innan han drog iväg för att jobba dygn denna gång.
Så de blir jag, katterna, TVn och mitt illamående som fortfarande vägrar försvinna ikväll..
Blir att lägga sej tidigt för att kurera mej lite inför de 2 sista praktik dagarna och sen även jobb i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0