Besviken...

Några gånger i mitt liv har jag blivit otroligt besvikna på människor i min närhet
pga dom inte var såsom jag trodde att de var.
En del människor har verkligen 2 sidor, en sida som de visar upp till en början när jag lär känna dem..
men sen kommer det ibland krypandes fram hos dessa personer att de har en mörkare sida.
Visst vi alla har ju inte bara fina sidor...men sen  finns det ju skillnad på en dålig sida och mycketmycket dåliga sidor.
En sådan dålig sida har nu kommit fram på en människa, och jag blev besviken denna gång oxå.
Är jag för blåögd?
Nja, de vet jag inte om jag vill kalla det heller..eftersom jag försöker leva efter att;  lära känna människor och få mej en egen uppfattning och det kan jag ju inte göra förrän jag börjat bekanta mej med dem lixom...

Ja. jag vet inte...blev kanske bara ett blabb inlägg nu, men ni kanske förstår vad jag menar ändå!? :-p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0