Du härliga Lördag

Idag har vi verkligen haft kanonväder och vädergudarna = yr.no påstår att det ska bli ännu bättre imorron.
Det tycker jag dock inte att det behöver bli, det får gärna bli regn och skitväder imorron om jag får bestämma....
(kan jag tycka det för att jag ska jobba hela dagen imorron?! Jepp! :-p)

Idag åkte vi iallfall iväg till ursviken igen för att fortsätta med svärmoras uppfart.
Plattorna skulle läggas idag.
I vanliga fall brukar jag hitta på annat när grabbarna jobbar på som bäst,
men idag kände jag mej arbetsam och jag kunde faktiskt göra lite nytta.
Då det bars stenar, lades stenar och sopade sand.
Yepp thats my say och på köpet fick jag även en härlig bränna! =)

   

Sen hann vi inte mer än hem förrän Markus vände och åkte till jobbet.
Tog en dusch å gjorde sen middagsplaner med Miriam.
Vi tog oss an grillen! Å jäklar va gott det var.
Blev häng i hennes mammasåpappas läga med hunden Poche.
Jättemysig lördagskväll må jag säjja

 

Nu ska jag försöka lägga mej ner å sova..
börjar 7.30 imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0