Har ni sett på maken!

Markus påstår att nu är vi klara med renoveringen!
(jag synar dock det när det fortfarande är små saker kvar :-p)
MEN iallfall sa han att han inte behöver verktygen längre,
så då var jag snabb å fråga om vi inte kunde ta å bära ner allt.
Och hör och häpna, Markus plockade ihop sina kära verktyg och maskiner som har
stått/legat överallt i lägenheten i nästan 2 års tid..
och vi gjorde plats för dom nere i källaren.

Så här ser det ut på vår balle nu, jag tror aldrig att vi har haft så lite saker där ute nångång!
(och jag lovar det är ingenting bakom mej på bilden heller ;-p)


Det är härligt och jag ska njuta så länge de varar =)
Imorron tror jag tillåmed det blir att plantera lite salladsärtor och dill.
Insperationen kom tillbaka när det numera är fint på ballen!
....nu kanske tom kan kommer upp gardiner där?...(hmm...kanske)

Kommentarer
Postat av: David

så det är sådär det ser ut utan alla verktyg å bråten :) fin balle ni har

2009-05-07 @ 18:25:12
Postat av: sara

sluta säga balle :-)

2009-05-07 @ 18:48:40
Postat av: Lollo

MOhahhahahaha, balle balle! :-p

2009-05-07 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0