Lurad



I slutet av förra sommaren köpte vi nya mörkare fönster till inglasningen på ballen.
Dom är helt toppen, det speciella med dom är att de släpper in mindre ljus=mindre värme.
Då kan man sitta och njuta oftare där ute utan att svettas ihjäl.
MEN till saken hör att man blir lite lurad av de mörka glasen.
Eftersom är de är tonade så ser molnen mörkare ut än vad de egentligen är..
trodde nämligen de skulle komma regn under nästan hela dagen idag, inte mycke regn, men lite...
Men sen när jag började studera molnen noggrannare då kikade jag ut genom sidofönstrerna på ballen (där vi har vanliga fönster) så ser jag att det ändå inte ser så farligt regnlikt ut.
Haha, men då hade jag ändå segat till så då iddes jag inte gå ut på en promenad ändå iallfall :-p
Så dagen har spenderas hemma, mest i soffan. Skönt att ha sånna dagar ibland =)
För ett tag sen kom sambon hem efter att ha varit på en föreläsning under hela dagen.
Det verkar ha varit tröttsam, för nu sitter han å sover gott i soffan =)

Imorron åker vi iallfall till Ume för att träffa en säljare på smålandsvillan, prata lite siffror å sånt 
och titta på ett visningshus som de har i Ume`, blir spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0