MorgonBesök

Ida hörde av sej, ville komma och hälsa på.
Självklart skulle hon göra det tyckte jag =)

Så kul att träffa Ida igen, det var verkligen längesen!
Rebecca var speedigonsales och hann med en hel del,
....kisse var hon väldigt faschinerad av



Annars då?
Jo, vi väntar fortfarande på en respons på exarbetet.
Vädret då? Jo det ser lite halvmysko ut, så jag tror jag avvaktar ett
tag med promenaden innan jag ger mej ut.
Jobbet - jo inatt äre jobb som gäller, medans övrig personal ska festa. Ball. not.

Kommentarer
Postat av: anna

ååå du har i alla fall fått se huset live =)

2009-05-15 @ 15:33:25
Postat av: Herr E

Vilken härlig katträdsklättrare!

2009-05-16 @ 10:32:54
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0