Oh du härliga lediga Lördag =)

Efter att ha sovit bort halva dagen pga att jag var ute och jobbade inatt
så vaknade jag upp till strålande sol!
Tog då på mej promenadskorna och gick ut i värmen..
Och då kom den, två gånger infann den sej.
Vad pratar jag om?
Jo, jag pratar om sommarruset och den härliga lövsprickningen som är igång.
I love it! Nu väntar jag bara på dofterna från häggen som säkert spricker ut snart =)

Väl hemma så har nu jag och katterna suttit ute och njutit av värmen på ballen



Ikväll vankas det mys med Miriam, god mat, kanske en kvällspromend
och sedan bänka sej i soffan hos Miriam och hejja fram Sverige i Schlagern!

Hejja hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0