PhotoPearls

   

Igår gav jag efter, har länge varit sugen på att beställa och göra pärltavlor
Nu väntar jag bara att sakerna ska levereras så jag kan börja pärla :-)

Idag var vi ju iallfall till Ume en sväng för att kolla på ett visningshus.
Det gick bra, nu blev vi ännu mer sugna på att bygga eget...hehe
Så nu blir det att fundera och räkna på vad som kan bli bäst för oss;
Bygga nytt eller köpa begagnat och renovera?
Om man ska bygga nytt hur mycke ska man göra själv och vad ska man sätta in i huset?
Galet. Många beslut som ska tas framöver...
Men kul är det! :-)

Ikväll blir det slapp själv här hemma eftersom Markus har åkt iväg och ska jobba dygn.
Imorron ska jag dock göra nått vettigt; blir att jobba
hela dagen



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har just gjort min tredje pärltavla. Ett tips: Handla pärlor i god tid om du vet att du ska göra en tavla för på Lekia har dom inte hemma många. Jag hade tur nu, fick låna 5 refillflaskor av min bror. Det går säkert bättre att handla refillisar på nätet.

2009-05-28 @ 23:48:38
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0