Schlagerkväll

Är nu hemma efter en riktigt bra ikväll med Miriam.
Blev tacosmiddag tills vi var så mätta att de ploppade nästan ut majs genom öronen!
Kikade även på  3 de nyaste Greys anatomy avsnitten.
God dammit, nya säsongen måste ta å komma igång snart. Det blev för spännande!!!

Schlager stod annars på schemat under kvällen,
Norge vann ju, tyckte inte låten av spec bra,men den lär nog fastna ändå...Kul att grannlandet vann iallafall
Roligt även att det gick så bra för de nordiska deltagarna  (om man nu kan räkna att Arash är från Sverige?..)
Tyckte även att mellanakten var  fränt, men vattenkonsterna uppe i luften =)
Men vad sysslade greken med? Huvva vilken sliskig typ, med alldelles för små kläder!
Men (igen) seriöst vad hade denna Dita på sej?  Otäckt att man kan vara så smal i midjan!




Här e några av mina favoriter


Nä, nu blir det att stänga ner och försöka sova lite.
Det vankas ju tydligen go`väder imorron =)

Kommentarer
Postat av: anna

ja jag kanske kan byta lite, men vi kommer ju att ses på kvällarna. å nån dag när jag är ledig börjar han fyra. så de funkar. vi kommer ju ändå träffas varje dag. =)

ja jag har oxå tänkt att detta kanske är sista sommaren med sommar jobb. såååå skönt. tänk om vi har semester nästa år.

Inte länge kvar till opponeringen. vi kanske borde ses å bara prata lite om den å så. hjälpa varann lite?

2009-05-18 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0