Här kommer en utmaning

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?  "gör livet rikare. Solljus på golvet, taksprång mot en skyddad uteplats" (Faluhus katalogen)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Mådandens "Buffe`" tidning
3. Vad såg du senast på TV? Gossip Girl
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 12.30...
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Ett avsnitt från Gossip girl
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Promenerande med Maria S
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Annas blogg
8. Vad har du på dig? kjol, tröja och självklart fårullstofflorna
9. Drömde du något inatt? Joo..men minns inte vad..tror det var en bra dröm
10. När skrattade du senast? igårkväll när jag såg "ballar av stål"
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?Fast väggen är det högtalare och gardinstång
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Konstigt?..nja vet int om det. Vad klassas som konstigt?
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Helt ok..finns värre :-p
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Minns inte...
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Vårat drömhus på en drömtomt vid älven!
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: har gjort några ögonoperationer när jag var liten
17. George Bush? Nejtack!
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Det  får vi se när de kommer till världen, har många förslag, men får väl se när dom kommer om de passar till namnet vi tänkt :-)
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Nja, är inte så sugen på det. Kanske när vi blir pensionärer? Ett hus i Spaninen eller Italien hade ju inte varit så tokigt...=)
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Jag tror inte att det finns nån gud vid nån pärleport. Men om han väl skulle finnas där så vill jag att han ska säjja att han släpper in mej även fast jag inte trott på han under min jordetid.
23. Vilka två personer vill du ska svara på dessa frågor? Jessika och Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0