Weekend!

Helt otroligt, nu är de fredagkväll, igen!
Veckorna går jäkligt fort,
kan det ha å göra med att jag har sånt trevligt sällskap under dagarna
när vi sitter med vårat härliga exarbete?

- Jepp, de kan ju ha en del med det att göra =)
Jag och Nea kommit en väldigt bra bit på vägen
med arbetet, man skulle nog kunna säga att vi är inne på sluttampen :-)
Idag satt vi bara fram till lunch vilket innebar att jag och Markus hann med en hel del på eftermiddan

Gick upp på vårmässan och kikade lite, pratade lite hus och köpte sockar



Sedan åkte vi iväg till Ursviken för att hämta vovven Izor
som i helgen ska få vara i Bursträsk med en massa andra hundar på
ett hunddagis.
De var helt galet på det där hunddagiset förövrigt!
Såg väl ca 20 hundar runt om på gården och Izor
fick en liten bur med en filt och där ska han bo i helgen...
Tycker fasiken synd om stackarn...
Fast å andra sidan blir det säkert bra,
han får sällskap, mat och promenader.
Så det blir nog bra.

Annars i eftermiddag blev det grillat och mys på ballen
och sen for Markus iväg för att se hockeyn,
så nu tänkte jag mej hitta nått på TV att se
tills Markus kommer hem.

Kommentarer
Postat av: sara

nä nu har du tom gjord det fetstilt för att bråkas med mig :-)

2009-05-09 @ 08:52:22
Postat av: Anonym

Haha, självklart...retas e kul ;-)

2009-05-09 @ 12:02:29
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0