Att helgen måst gå så fort...

Fredakvällen spenderades hos Pillan
med Anna, Maria, Lena och Sofia och wiiine.
Ja och Idolerna såklart...
Rätt åkte!
Jag hoppas på att Reza åker nästa gång..

Igår hann jag med min vanliga promenadrutt
innan jag, Miriam och energiknippet Poche
åkte iväg till klutmarksbacken.
Där besteg vi berget....
De kändes i bena :-p



 

På eftermiddan kom Victor hit för att se hockeyn,
vi åt en go`midda tesammans innan han drog vidare
och jag och sambon slog på en film.

Sammanfattat har jag haft en lung och skön helg 
så nu är jag redo att kicka igång ännu en skolvecka!!!
(...elllllller inte!, är sjukt opeppad. Vill bara vara klaaar!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0