Mot Övik >> Till Lasse och gänget!

Äntligen är denna skolveckan slut, som jag har längtat!
Eller...jag hade väl längtat till helgen även fast om vi inte hade haft massa skola...:-p

Jag och Nea tog oss en liten tur i  lulestads shopping innan vi åkte hem idag,
vi fick med oss lite pyssel å grejjs från bla lagerhaus =)

Ikväll blir det att packa väskan och mysa lite med gubben.
Imorron kl 12 sitter jag på (en förhoppningsvis inte överfull buss) mot Övik
Möter upp Ann och Erika kl. 15.35 och då beger vi oss mot bolaget.
Sedan äre piff, mat och förfest som hägrar innan vi beger oss mot konserten!
Jag är sjuuuuukt laddad.
Lasse! LAsse! LASSe!!! :-)


På lördagdag kommer AK ner och då hoppas jag på lite sightsing av hus under dagen
och på kvällen blire inflyttningsfest i Ann och Håkans hus.
Me Like.
Jag tippar på att det kommer att bli en otroligt rolig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0