Fredagsmyyyyys

Har varit uppe i Lule idag för att gå på föreläsning och ha en examination av boken Kirre.
Men nu mina damer & herrar kan jag berätta för er att idag åkte jag hem
från skolan för nästan första gången, med att känna att jag har fått med mej nått hem av skoldagen 
(och det säjjer inte lite eftersom jag har pluggat mer än 3 år!)
Vi hade nämligen en föreläsare som kom från Kvinnojouren och berättade
om barn som kommer från våldsamma hem, hur man ska se signaler, gå tillväga
när man möter dessa barn osv.
Så intressant och nyttigt att höra!
för tyvärr är det väl så att nångång i mitt yrke kommer jag nog att
stöta på dessa barn som lever o våldsamma hem...:-/
Så nu hoppas jag att de blir fler matnyttiga föreläsningar i denna kurs.

Ikväll ska jag bara dö i soffan och chilla med gubben.
Helgen kommer att bestå av jobb...;
Deladtur imorrn och heldag söndag.
Sen så avslutar jag söndan med att åka till Bergsbyn på söndagsmidda.

Hoppas ni som är lediga får en fantastiskt rolig helg med många dimmiga moln ;-)

Kommentarer
Postat av: J

Jenny köpte den på systemet, skrev ut en ny etikett från internet och limmade fast den =)

2009-10-10 @ 22:01:06
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Nisan

Ja men vad bra, då kanske det blir något annat någon annan gång som jag kommer dragandes med som ni ska få smaka om ni har tur ;)

2009-10-11 @ 14:53:22
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0