Min dag

Väckarn`ringde kl. 4.55, klev upp
Morrondona och gick ut i regnet till lulebussen.
I Byske känns det inte riktigt ok,
besöker den fräscha busstoan men de blir ändå inte bättre.
Kallsvettas och mår dåligt. Bastuvarmt i bussen. Vad ska man göra?
När vi stått i Pite en stund samråder jag med Maja som
tycker att jag bör åka hem.
Sagt och gjort, tar mina grejer och kollar när nästa buss hem går.
Kl var då 7 och nästa buss hem gick kl 8.05.
Ringer och väckern sambon på hans lediga dag.
Gladeligen kommer han och hämtar mej.
Sover en stund efter vi kommit hem och när jag vaknar
har illamåendet lättat lite.
Skriver på skoluppgifter.
Får mailat en kompl. av läraren eftersom jag missade lektionen.
Börjar skriva den...
Ringer upp studentprällen i Lule och gör en intervju med henne om "barn i sorg"
Sammanställer delar av intervjuen och skriver sen klart komletteringen.
Får maten serverad..
Pussar sambon hejdå som åker på jobbfest
Illemåendet är bättre, men fortfarande inte helt ok.
Bäst för illamåendet att de är bättre imorron när jag ska jobba 7-17
Nu: soffhäng med katterna och idolerna


Håkan
, jag såg förövrigt att MODO har det knapert,
nu kanske din veckopeng måste gå för att hjälpa klubben eftersom
de verkar hoppas på att supportrarna ska kunna bidra ;-)


Kommentarer
Postat av: Maria. J

tack gumman. :) Hoppas allt e bra med dig. Lääääääänge sen vi sågs. =O Stor kram på dig

2009-10-16 @ 22:25:19
Postat av: AK

krya på dig, gumman!! MoDo borde ha lagt ner verksamheten för längesen. Det har jag alltid sagt. Nu väntar vi på 25e oktober. Då mina vänner är allt som det ska igen!!:)

2009-10-16 @ 22:42:50
URL: http://www.akheladan.blogspot.com
Postat av: J

Inge kul, men en fråga bara; huuur orkar du morrondona när klockan är före fan? Hade iofs inte spelat nån roll när jag skulle börja jobba men inte hade jag orkat dona på iannan jag åkte. Sov hos Jenny en gång när vi jobbade helg tillsammans och skulle alltså börja jobba samtidigt. Hon flög upp ur sängen när klockan ringde medan jag vände på mej och snoozade, hon t o m bytte värmeljus i ljusstakarna innan jag hade kravlat mej upp. =)

2009-10-18 @ 01:40:48
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Haha jaha du menade så, då är jag helt med =)

2009-10-18 @ 12:33:20
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0