Måndag och ny arbetsvecka..

Har nyss kommit hem från ett kvällspass på jobbet
och sitter och småkikar lite på Hollywood fruarna,
shit så pinsamma dom är :-P

Har vart och jobbat på tomten idag igen,
Markus fällde mer träd och jag bar och stånkade
med kvistar och avkapade trädbitar.
Jag jobbar så hårt att jag får blåmärken
och har även rätt ont i ryggen idag...
(Där ser du Victor, jag jobbar hårt :-P)



Som ni ser är det inga många träd kvar nu..
och det ska bli intressant att fara dit nästa gång
för att Markus drog dit med röjjsågen efter lunch när
jag var tvungen att plugga lite..




Nä, nu blire rost på berns!


Kommentarer
Postat av: J

Haha Lollo - ständigt blåslagen. Säker på att det inte nåt du döljer för oss?

2009-09-15 @ 12:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0