vad ska jag säjja...


Skola, skola och skola.
Har suttit i två dagar och arbetat med en gruppuppgift.
Det har visseligen gått bra å vi är i princip klara med den,
bara lite småfix och redovisningen på måndag. Sen finito med den..
och HEllo nästa uppgift! :-p
Som ni kanske förstår är jag lite less,
ska bli skönt med helg nu, välförtjänt tycker jag =)

Imorrn ska jag ut och jobba natt och på lördag blir det partyparty!
Levern har väntat länge nog nu....typ 3 veckor ;-p

Förresten, när ni ska göra en riktig smarrig och lite lyxigare maträtt,
vad brukar ni göra då? behöver lite tips!


Kommentarer
Postat av: anna

lyxig och lyxig, men vi brukar göra någon god sås med kyckling och sen äta färskpasta till. riktigt gott, inte jätte lyxigt men. =)

2009-09-24 @ 20:44:11
Postat av: nisan

var ska du och se honom då? Jag försöker övertala Frida att vi ska åka och se honom. han spelar ju faktiskt i dagarna 3 så någon av dagarna ska vi väl kunna lyckas få en biljett och kunna se. :)

2009-09-24 @ 20:55:31
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Istället för korv och snabbmakaroner brukar jag lyxa till det med idealmakaroner.

2009-09-24 @ 22:08:43
Postat av: J

Jag försökte goolga det men fick inga svar...så jag är tyävrr tom på ideér...

2009-09-24 @ 23:30:22
Postat av: Oxfilé

http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=3483

2009-09-25 @ 07:44:03
Postat av: Nisan

Okej till Foppaland och se honom det låter ju hur kul som helst. Du jag har nu lyckats att övertala henne att se honom :D

2009-09-25 @ 08:21:57
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0