Nostalgisk

Jag var och letade fram "Lollans låda" i förrådet idag för att kika igenom den;
 minnas tillbaka, le och förundras över vad jag varit med om för några år sen..
saker som man kanske glömmer annars..

Lapparna i lådan tror jag började skrivas kring 2000 skiftet och sista lappen var nog nerstucken 2006
Lapparna gav mej ikväll många leenden och det kändes bra att läsa dom..
Haha...helt sjukt vad man varit med om tidigare, vad som sagts och sms:ats om ;-)


Hittade iallfall en lapp från Håkan, den var skriven i Juni -04
Denna lapp hade han skrivit till mej efter att ha hälsat på uppe i Skeå
Lappen gav mej verkligen ett gott skratt, minns du denna dikt Håkan? :-)

"Tja Sötface!
Nu har jag lämnat ditt place
För att du skulle få lite mer private space
Jag fick sova på golvet intill ett element
Kanske därför har jag dragit från din apartment
Det har varit ganska fun
förutom när vi where sitting in the sun
Jag har lite bråttom ut
så här kommer ett dåligt slut
Jag bryr mej om och tycker om dej
Så tolvmiljoner sjuhundratusen kramar från mej
Hoj/ Håkan"



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den dikten var ju typ bra!! :D

2008-12-17 @ 19:50:12
URL: http://miriam739.blogspot.com
Postat av: Amanda

En ny stjärna har fötts!

2008-12-17 @ 22:07:51
Postat av: Em

Ha - Lollans Lada blir jag alltid nostalgisk av! Nu forresten serru, ar det bara tva dar tills jag aker till Sverige och fem tills jag kommer upp till Skelleftea...

2008-12-17 @ 23:18:04
URL: http://svengelska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0